Succesverhalen van klanten waar we trots op zijn

Lees meer

Daily Fresh Food

Een nieuwe look
Ontdek de vernieuwde uitstraling van Daily Fresh Food! Met bijna 90 jaar ervaring in eten en drinken voor de zorgsector begrijpen zij precies waar patiënten, cliënten en bewoners zich goed bij voelen. De sous vide maaltijdcomponenten, hun specialiteit, maken dat voedzaam en heel makkelijk. Met een nieuwe focus op de zorgmarkt in Nederland en België, besloot Daily Fresh Food dat het tijd was voor een vernieuwde uitstraling die hun missie en toewijding weerspiegelt.
  • Customer case
Kennis_delen_710x860px.jpg
Ahlens

Åhléns

De pionier van e-commerce in Zweden
Åhléns, een bekend Zweeds merk opgericht in 1899, heeft een rijke erfenis en een uitgebreid netwerk van warenhuizen door heel Zweden, aangevuld met een levendige online winkel. Bekend om het aanbieden van meer dan 1000 zorgvuldig samengestelde merken in categorieën zoals beauty, woningdecoratie, mode en kinderproducten, inspireert Åhléns klanten met een overvloed aan keuzes en vervult hun dromen. Met een indrukwekkende jaarlijkse omzet van 4,3 miljard en een toegewijd team van ongeveer 3.000 medewerkers, trekken ze jaarlijks 60 miljoen bezoekers aan. In 2019, ondanks het feit dat ze hun webshop sinds 2015 op Intershop draaiden, zocht Åhléns manieren om hun e-commerce aanwezigheid te versterken en hun digitale platform uit te breiden.
  • Customer case
c391c286-1dc5-44ea-85cb-b271febb5995.jpeg
midocean

midocean

Digital commerce naar een hoger niveau
Midocean is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende leveranciers op de Europese markt van promotionele producten, textiel en bedrukte relatiegeschenken. Zij werken hiervoor samen met meer dan 10.000 resellers die alle klanten voorzien van hun bestelling uit de webshop. En net die webshop was dringend toe aan een grondige upgrade. Fenego to the rescue! Midocean werkte al geruime tijd op basis van het Intershop Platform, maar door een verouderde infrastructuur en complexe backend staken een aantal beperkingen de kop op. Zowel op het vlak van performance als stabiliteit zagen ze de concurrentie hun leidende positie inhalen en de klanttevredenheid afnemen. Midocean identificeerde de sterke behoefte om hun digitale handelsplatform naar een hoger niveau te tillen… met een betrouwbare partner in crime. Midocean zocht en vond in Fenego een partner voor lange termijn om die klus te klaren!
  • Customer case
Schermafbeelding 2022-09-22 om 16.10.13-2.jpg
IGO Promo

IGO Promo

Van online catalogus naar beste B2B webshop van Nederland
IGO Promo is een toonaangevend bedrijf op het gebied van gepersonaliseerde promotieartikelen voor KMO's. Als onderdeel van de Plato Groep richt IGO Promo zich op de KMO-markt via een e-commerce model, zusterbedrijf Compacon is gespecialiseerd in grote corporate klanten. Daarnaast is Clipper als importeur en bedrukker van promotionele producten een belangrijke speler op de markt. Bovendien heeft IGO Promo onlangs de prijs voor beste B2B webshop van Nederland gewonnen, wat een verdiende erkenning is voor hun jarenlange inzet voor digitale transformatie en het verbeteren van de klantervaring. We hebben het genoegen om te spreken met Michael Brust, commercieel manager bij IGO Promo, om meer te leren over hun strategie en aanpak.
  • Customer case
IGO Promo customer case header
Copaco

Copaco

One-stop IT shop voor zakelijke klanten
Copaco behoort tot de top 3 van Nederlandse ICT-distributeurs en is actief in de Benelux en Frankrijk. Met ongeveer 400 medewerkers levert Copaco computers, printers, netwerken, dataopslag, mobiele telefonie, software, industriële en consumentenelektronica. Daarnaast biedt het bedrijf ook een uitgebreid portfolio van diensten met betrekking tot server-, opslag-, mobiliteits- en logistieke fulfilment- en clouddiensten. Copaco werkt er hard aan om de customer journey en -ervaring te verbeteren om hun klanten zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn.
  • Customer case
bg-network.jpeg
Daily Fresh Food

Daily Fresh Food

Ontdek hier ons project voor Daily Fresh Food
Daily Fresh Food is de grootste leverancier van verse producten in het zuiden van Nederland. Zij bedienen dagelijks ruim 600 zakelijke klanten uit een assortiment van 15.000 verse producten en kant-en-klaarmaaltijden. Hun klantenbestand bestaat uit cafetaria's tot restaurants en van bejaardentehuizen tot academische ziekenhuizen. Door hun jarenlange continue groei heeft Daily Fresh Food een perfecte fulfilmentketen gecreëerd - van bestelling tot verwerking tot tijdige levering. Maar liefst 98 procent van de bestellingen komt nu online binnen via het Intershop Commerce Platform.
  • Customer case
bg-kitchen.jpg

Coop

Een krachtig multi-store commerce platform
Coop is één van de grootste supermarktketens in Nederland met een sterke online aanwezigheid. Ze zetten stevig in op een omnichannel beleving om hun klanten zowel online als in hun ruim 300 winkels een naadloze ervaring te bieden. Om deze strategie waar te maken en blijvend te optimaliseren klopten ze in 2018 aan bij Fenego. Het bloeide uit tot een langdurige samenwerking waarbij we Coop’s webshop performant en toekomstbestendig houden. Coop koos reeds in 2016 voor Intershop om per winkel de juiste producten, prijzen en promoties te kunnen tonen in hun webshop. Ze kozen voor Intershop omdat meerdere verkoopskanalen kunnen worden opgezet zonder op maat geschreven code. Intershop was toen al een bewezen technologie voor het management van een webshop voor supermarkten. In 2018 haakte Fenego aan als Intershop partner voor Coop. Bij de start van het project zaten we uitgebreid samen met Coop om ervoor te zorgen dat we op één lijn zaten qua visie, doelstelling en timing. Van zodra we hier een duidelijk beeld van hadden gingen we vol enthousiasme aan de slag.
  • Customer case
bg-coop-delivery.jpg