Een nieuwe look

Daily Fresh Food

Bij Daily Fresh Food wordt met aandacht en smaak elke dag gezond en lekker eten gemaakt voor iedereen die zorg nodig heeft. Want van goed eten geniet je meer, word je beter en blijf je gezond, daar zijn zij van overtuigd.

Met bijna 90 jaar ervaring in eten en drinken voor de zorgsector begrijpen zij precies waar patiënten, cliënten en bewoners zich goed bij voelen. De sous vide maaltijdcomponenten, hun specialiteit, maken dat voedzaam en heel makkelijk. Met een nieuwe focus op de zorgmarkt in Nederland en België, besloot Daily Fresh Food dat het tijd was voor een vernieuwde uitstraling die hun missie en toewijding weerspiegelt.

Uitdaging

Op zoek naar vernieuwing

Toen Daily Fresh Food in 2018 bij ons aanklopte, waren ze al op zoek naar een upgrade van hun webshop naar de nieuwste versie van het Intershop Commerce Platform. Met een geoptimaliseerde architectuur zagen ze al aanzienlijke verbeteringen in prestaties en stabiliteit. Maar met de overdracht van hun horeca-klanten aan moederbedrijf Hanos Maastricht, kwam de tijd voor een herdefiniëring van hun merkidentiteit en positionering.

Oplossing

Een nieuwe stijl met bekwame partners

Om hun nieuwe uitstraling vorm te geven, wendde Daily Fresh Food zich tot Jungle Minds, onderdeel van Xplore Group en zusterbedrijf van Fenego. Met expertise en creativiteit brachten ze de visie tot leven, resulterend in verfrissende ontwerpen die naadloos aansloten bij de identiteit van Daily Fresh Food. Maar een prachtige nieuwe huisstijl vereist ook een solide technologische basis. Hier kwam Fenego, als Platinum Intershop Partner, in beeld. Met nauwgezette aandacht zorgden we ervoor dat de overgang naar de nieuwe designs soepel verliep, met behoud van bestaande content en styling.

Eigen_logistiek_910x620px.jpg

Resultaat

Tijdige lancering voor de Zorg & Food Beurs

Met een duidelijke deadline voor de Zorg & Food Beurs in Utrecht, werkten Fenego en Daily Fresh Food nauw samen om het project op tijd af te ronden. De nieuwe homepage werd gelanceerd, gevolgd door alle bijbehorende pagina's in de nieuwe stijl. Dit gaf het marketingteam voldoende tijd om zich voor te bereiden op de beurs, wetende dat hun online aanwezigheid perfect aansloot bij hun vernieuwde identiteit.

Lamsmedaillons_4_block_group_910x620px.jpg

Toekomst

Voortdurende innovatie en verbetering

Voor Daily Fresh Food stopt het hier niet. Hun toewijding aan verbetering en innovatie blijft onverminderd voortduren. Ze plannen een volledige herontwerp van alle achterliggende pagina's in samenwerking met Jungle Minds, waarbij de gebruikerservaring tot in de kleinste details wordt geoptimaliseerd. Bovendien staat er een migratie naar Intershop 11 op de agenda, samen met een headless front-end en de mogelijkheid om microservices te integreren. Fenego staat klaar om deze visie te realiseren op hun Intershop-powered platform, dat Daily Fresh Food klaarstoomt voor de toekomst.

Voeding_opmaat_V3_533x356px.jpg

Contacteer ons